divendres, 28 d’agost del 2015

Missió biblioteca - skp-game


http://www.skp-game.com/


Aquest cop hem anat al carrer Major de Sant Just Desvern,
tot i que de Major no en té gaire res. Allà hi trobareu SKP-game, un local nou on hi ofereixen 3 jocs. S’han currat molt la porta d’entrada,  tenen una gran sala d’espera i la noia és molt agradable. Però no sé si és perquè fa poc que han obert però dintre la sala de joc vaig trobar a faltar moltes coses. Em va faltar una història més ben construïda i tampoc hi havia massa relació amb els enigmes i l’objectiu final del joc. Vam anar fer la missió biblioteca, i potser l’única cosa que tenia relació amb el títol de la missió és que vam estar bastant estona assegudes al voltant d’una taula. Vam necessitar ajuda per poder resoldre algun enigma, i sobretot un crec que sense pistes haguéssim estat molta estona intentant deduir què fer. 

Esta vez hemos ido a la calle Major de Sant Just Desvern, aunque de mayor no tiene mucho. Allí encontrareis SKP-game, un local nuevo donde ofrecen 3 juegos. Se han currado mucha la puerta de la entrada, tienen una gran sala de espera y la chica es muy agradable. Pero no sé si es porque hace poco tiempo que han abierto pero dentro de la sala de juego faltaban muchas cosas. Me faltó una historia mejor construida y tampoco había demasiada relación con los enigmas y el objetivo final del juego. Fuimos a hacer la misión biblioteca, i a lo mejor la única cosa que tenia relación con el título de la misión fue que estuvimos bastante rato sentadas alrededor de una mesa. Necesitamos ayuda para poder resolver algún enigma que sin pistas creo que hubiésemos estado mucho rato intentando deducir que hacer.



Temàtica: Encuentra el listado completo de los agentes especiales de SKP. El cuartel general de SKP está en peligro. Una agencia enemiga ha encerrado en la biblioteca a un grupo de agentes y amenaza con destruirla si antes de una hora no se le entrega el documento con los nombres de los agentes que está archivado en un lugar secreto de la biblioteca.

El millor :) un cadenat (sí es veu que “candau” es diu cadenat, el català correcte, passa’l!) és prou interessant.
El pitjor :( la falta d’ambientació.
Lo mejor :)  un candado es bastante interesante.
Lo peor :(  la falta de ambientación. 
http://www.roomscaper.es/2015/08/vocabulari.html
Per després: Nosaltres vam a fer una hamburguesa a un parc molt a prop (carrera reial), un lloc molt tranquil potser una mica massa tranquil, l’hamburguesa... correcte.
Para después: Nosotras fuimos a comer una hamburguesa a un parque muy cerca (carrera reial), un sitio muy tranquilo puede que demasiado tranquilo, la hamburguesa... correcta.

Com diu l'Steve... els "jetus" son secundaris...
 



 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada