dissabte, 1 d’agost del 2015

Psiquiatria -Chicken Banana

http://chickenbanana.com/


Quan vam reservar el Psiquiatria del Chicken Banana, ja em vaig adonar que això començava a ser patològic.
Ens van rebre amb un vídeo que et posava en situació i et donava el primer estímul per entrar a jugar, Un cop dins hi havia la quantitat d'elements i enigmes suficients per no parar de pensar, i amb coherència a la història que et plantegen. Només ens van sobrar 2:00 minuts, sortint suats i amb un "superubidón" ens vam menjar molt de gust el plàtan de premi.

Cuando reservamos Psiquiatria del Chicken Banana, ya me di cuenta que esto empezaba a ser patológico. Nos recibieron con un video que te pone en situación y te da el primer estímulo para entrar a jugar. Una vez dentro había la cuantidad de elementos y enigmas suficientes para no parar de pensar, y con coherencia a la historia que te plantean. Solo nos sobraron 2:00 minutos, saliendo sudados y con un “supersubidón” nos comimos con mucho gusto el plátano de premio.
 



Temàtica: Esteu en el manicomi de Barcelona. El seu director, Dr. Steinberg fa experiments il·legals d'electroshock als pacients. En el transcurs del temps han anat desapareixent pacients i treballadors... Vosaltres sou pacients del manicomi. Podreu escapar a temps? 
Temática: Estáis en el manicomio de Barcelona. Su director, el Dr. Steinberg hace experimentos ilegales con electroshock a los pacientes. En el transcurso del tiempo han ido desapareciendo pacientes y empleados... Vosotros sois pacientes del manicomio. ¿Podréis escapar a tiempo?

El millor :) La tensió que van aconseguir posar-me al cos amb els audios i llum... i alguna altre "cosa".
El pitjor :( ...

Lo mejor :) La tensión que consiguieron meternos al cuerpo con los audios y la luz… y alguna otra “cosa”.
Lo peor :(
 
http://www.roomscaper.es/2015/08/vocabulari.html


Per després: M'he mogut molt poc pel Poble Sec, però el Chicken és tocar del Paral·lel, on hi ha un gran assortiment de bars i restaurants. Nosaltres vam acabar a una terrasseta d'un Frankfurt a l'altre costat del Paral·lel.

Para después: Me he movido muy poco por el Poble Sec, pero el Chicken está muy cerca del Paral·lel, donde hay gran cantidad de bares y restaurantes. Nosotros fuimos a una terracita de un Frankfurt al otro lado del Paral·lel.
 


 Aquí tenim a les dues dones de la neteja i el conserge...


1 comentari:

  1. Gracias por tu post, escogimos psiquiatría y nos gusto mucho. Seguiremos tus consejos.

    ResponElimina